Samen timmeren we aan jouw bedrijf

Als marketingcommunicatie specialist ga ik je helpen
Helpen... met projectmanagement, copywriting en business support. Zo doen we allebei waar we blij van worden.
Ik ben een echte projectmanager met een nieuwsgierige én leergierige blik. Meedenken, organiseren, regelen en verbinden dat is wat ik graag doe. Van nature ben ik iemand die graag anderen helpt en vooral ook verder wil helpen. Dit doe ik met passie, oog voor detail en ontzettend veel gedrevenheid. Ik doe dit het liefste voor ondernemers die echt samen willen werken zodat we beiden in onze kracht kunnen staan en doen waar we blij van worden en waar we goed in zijn. Zo halen we het beste uit onszelf en is er wederzijdse waardering. Ik heb een vooruitziende blik en breng structuur en duidelijkheid aan zodat er rust gecreëerd wordt. Rust voor de ondernemers waarmee ik samenwerk, maar ook voor mezelf.
Maar hoe ziet een samenwerking met mij er dan uit? Hieronder leg ik het in 7 stappen uit.
7 stappen naar meer rust, ruimte, inzicht en vooral plezier!
1. Kennismaking
Onder het genot van een kop koffie of thee maken we eerst even kennis. Zo voelen we of er een klik is en of we een samenwerking zien zitten. Dit kan virtueel of live op locatie.
2. Behoefte bepalen
Tijdens de kennismaking bespreken we jouw behoeftes en knelpunten. Op basis daarvan maken we de doelen helder en breng ik mogelijke opties in kaart. Daarbij houden we rekening met jouw wensen en budget. We stemmen dit allemaal samen af zodat jij later niet voor verrassingen komt te staan.
3. Plan van aanpak en offerte
Aan de hand van jouw input maak ik een plan van aanpak en bepaal ik de pricing die het beste bij jou past.
4. Ready to Go!
Na akkoord ben ik klaar om te gaan knallen. We wisselen eerst gegevens uit. Van mailadres tot logo’s en wachtwoorden. Vervolgens ga ik vol enthousiasme, vanaf mijn thuiswerkplek, aan de slag.
5. Tussentijds contact
Met regelmaat zullen we tussentijds contact hebben. Doordat ik remote, dus op afstand werk, zal de afstemming via Skype of Zoom plaatsvinden. Tijdens deze meeting breng ik je op de hoogte van de voortgang en bespreken we eventuele knelpunten en/of bijzonderheden. Even kletsen over hoe het weekend was, hoort hier wat mij betreft ook bij. Liever een keer live afspreken, geen probleem. Daar ben ik zelfs groot voorstander van. Persoonlijk contact is belangrijk voor een goede samenwerking.
6. Oplevering
Voor de oplevering van het product of de dienst die ik voor je heb gedaan, neem ik je graag mondeling mee. Zo weet je waarom ik bepaalde stappen/keuzes heb gemaakt.
7. Evaluatie
Naast de oplevering vind ik het ook altijd prettig om samen te bespreken hoe we de samenwerking vonden gaan. Zijn we ergens tegen aangelopen, kan iets beter en niet geheel onbelangrijk zien we een nieuwe samenwerking positief tegemoet?
Twijfel niet langer en neem vrijblijvend contact met me op.
